Μεσαιωνικη ενδυμασια νεου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η εικόνα παρουσιάζει έναν νεαρό άνδρα με χαρακτηριστική ενδυμασία από τη μεσαιωνική Βενετία. Αντλείται από το έργο του Cesare Vecellio “Costumes anciens et modernes Habiti antichi et moderni di tutto il Mondo” (1859-60). Προέρχεται από τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος της Αικατερίνης Λασκαρίδη. Στοχεύει στη μελέτη της ενδυμασίας και της αντίστοιχης κουλτούρας, αλλά και της διασύνδεσής της με τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες του Μεσαίωνα

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και επισημαίνουν τα ενδυματολογικά χαρακτηριστικά του νέου. Συγκεντρώνουν εικονογραφικό υλικό και δημιουργούν ένα λεύκωμα με σύντομο σχολιασμό των διαφορετικών ενδυματολογικών τύπων που κυριαρχούν κατά τη μεσαιωνική εποχή. Επίσης, θα μπορούσαν να αναζητήσουν πληροφορίες και από άλλες πηγές, για να συσχετίσουν τους ενδυματολογικούς τύπους με την κοινωνική τάξη. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές, ώστε να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους από τη μεσαιωνική ενδυμασία σε σύγκριση με τη σύγχρονη ενδυμασία των νέων. Επίσης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει την εικόνα ως εισαγωγική δραστηριότητα, ώστε οι μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες από άλλες πηγές και να δημιουργήσουν μία συνθετική εργασία σχετικά με τον διαχρονικό ρόλο της ενδυμασίας και τη διασύνδεσή της με την κοινωνική, πολιτική και οικονομική ζωή της εκάστοτε κοινωνίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΕ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE