Eurus, Tower of the Winds
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται ζωγραφική σχεδίαση του Εύρου (Σιρόκου), ενός εκ των οκτώ κύριων ανέμων, ο οποίος προσωποποιημένος φέρεται σε ανάγλυφη μορφή να ίπταται (φτερωτός) στο άνω μέρος πλευράς του μνημείου των Αέρηδων. Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο ομαδικής Ερευνητικής Εργασίας με θέμα κατασκευές της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί σε διαθεματικές προσεγγίσεις των μαθημάτων: α) Αρχαία Ιστορία, β) Τεχνολογία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να αναζητήσουν πληροφορίες σύμφωνα με ερωτήσεις οι οποίες είναι οργανωμένες σε φύλλα εργασίας από τον εκπαιδευτικό. Ενδεικτικά, μπορούν να τεθούν ερωτήσεις αναφορικά με: α) το μνημείο των Αέρηδων ως τον αρχαιότερο μετεωρολογικό-ωρομετρικό σταθμό, β) άλλες κατασκευές της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας, γ) σύγκριση με αντίστοιχες κατασκευές της σύγχρονης τεχνολογίας. Στη συνέχεια, ζητείται από τους μαθητές να αξιοποιήσουν το υλικό της έρευνάς τους για να δημιουργήσουν μια συνθετική έκθεση-παρουσίαση.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Technology and science Technology and scienceTechnology and science
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΓΑΖΕΑ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE