Αναπαρασταση αμφιθεατρικου κτισματος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σχέδιο περιλαμβάνεται στην έκδοση του 1675 του Γάλλου ιστοριογράφου Αντρέ Ζορζ Γκιγέ (André Georges Guillet) που αφορά την Αθήνα. Γι' αυτό το λόγο μελετητές υποθέτουν ότι αναπαριστά το Ωδείο του Ηρώδη του Αττικού. Παρόλα αυτά το ίδιο σχέδιο είχε δημοσιευθεί το 1672 ως αναπαράσταση του ρωμαϊκού αμφιθεάτρου της Βερόνας. Οι αναφορές και οι καταγραφές του Γκιγιέ σε συνδυασμό μ' ένα χάρτη της Αθήνας με τις πιο σημαντικές τοποθεσίες και την εν λόγω αναπαράσταση ρωμαϊκού ωδείου είχε σκοπό να καθιερώσει εκ νέου την πόλη στην ευρωπαϊκή συνείδηση.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το πρόβλημα της ταυτοποίησης του σχεδίου μπορεί να παρουσιαστεί στους μαθητές οι οποίοι καλούνται ως ερευνητές να αποφανθούν για την ορθότητα της προτάσεως ότι πρόκειται για το Ωδείο του Ηρώδη του Αττικού. Αυτό θα γίνει αν συγκριθεί με νεότερες αναπαραστάσεις του Ωδείου, όπως και με σύγχρονες εικόνες από το ρωμαϊκό αμφιθέατρο της Βερόνας. Με την αντιμετώπιση του ανωτέρω προβλήματος η επαφή των μαθητών με τη ρωμαϊκή αρχιτεκτονική των θεάτρων καθίσταται περισσότερο άμεση από μια απλή παρουσίαση από τη μεριά του διδάσκοντος. Μια επίσκεψη στο αρχαιολογικό μνημείο στους πρόποδες της Ακρόπολης θα λειτουργούσε επικουρικά και θα διεύρυνε το πλαίσιο εμπειρίας των μαθητών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE