Map of Thesprotia, Souli and Parga
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προέρχεται από το βιβλίο του Pouqueville Francois-Charles-Hugues-Laurent "Voyage de la Grece" (Ταξίδι στην Ελλάδα), το οποίο εκδόθηκε το 1826-27. Ο Pouqueville ήταν φυσικός, διπλωμάτης, συγγραφέας και φιλέλληνας. Το συγκεκριμένο έργο του είναι μία εμπεριστατωμένη μελέτη της ηπειρωτικής Ελλάδας. Tο μαθησιακό αντικείμενο αποτυπώνει έναν λεπτομερέστατο χάρτη του νομού Θεσπρωτίας, στις αρχές του 19ου αιώνα. Διακρίνεται το ανάγλυφο του νομού στον οποίο κυριαρχούν έξι ορεινοί όγκοι (μεταξύ των οποίων τα όρη του Σουλίου και της Πάργας) και τρεις ποταμοί.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να το αξιοποιήσει ο εκπαιδευτικός ως αφόρμηση για τη συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες διερευνητικής μάθησης. Για παράδειγμα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές: α) να συγκρίνουν τον χάρτη του μαθησιακού αντικειμένου με αντίστοιχους σημερινούς χάρτες, αξιοποιώντας και το Google map και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές, β) να συζητήσουν για την επίδραση του τοπικού οικοσυστήματος στη ζωή των ανθρώπων, εστιάζοντας στον τρόπο ζωής των Σουλιωτών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Natural environment Natural environmentNatural environment > 2D and 3D representations 2D and 3D representations2D and 3D representations
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE