Dervish
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο μαθησιακό αντικείμενο εικονίζεται ένας δερβίσης, με τη χαρακτηριστική του ενδυμασία. Οι δερβίσηδες ήταν μουσουλμάνοι ασκητές, χωρίζονταν σε μοναστικά τάγματα και έγραψαν συγγράμματα θεολογικού, φιλοσοφικού και κοινωνικού περιεχομένου. Η εικόνα προέρχεται από το βιβλίο του Choiseul Gouffier "Voyage pittoresque de la Grèce" (Εικονογραφημένη περιήγηση της Ελλάδας), το οποίο αναφέρεται στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με αφορμή το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσαν οι μαθητές: α) να διερευνήσουν τη σχέση των μοναστικών ταγμάτων του Ισλάμ με την πολιτική εξουσία, β) να συγκρίνουν τα μοναστικά τάγματα του Ισλάμ με τα ιπποτικά τάγματα της Δύσης, γ) να παρατηρήσουν τη φορεσιά του δερβίση και να συζητήσουν για τη σχέση της ενδυμασίας με τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες, υπό τις οποίες ζει ο άνθρωπος.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > Islam IslamIslam
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Institutions, political organization and administration Institutions, political organization and administrationInstitutions, political organization and administration
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > City and citizen City and citizenCity and citizen
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE