City of Perga
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για κάτοψη της αρχαίας πόλης της Πέργης από το β΄μισό του 19ου αιώνα. Η πόλη βρισκόταν στην περιοχή της Παμφυλίας και ήταν ξακουστή στην αρχαιότητα για τη λατρεία της θεάς Άρτεμις, η οποία απεικονίζεται και στα νομίσματα της περιοχής. Καταλήφθηκε από τον Μέγα Αλέξανδρο και μετά το θάνατό του συμπεριλήφθηκε στο βασίλειο των Σελευκιδών. Αργότερα έγινε σημαντικό κέντρο του Χριστιανισμού μέχρι τον 5ο και 6ο αιώνα π.Χ. Σήμερα είναι ένας αξιοσημείωτος αρχαιολογικός χώρος έκτασης δεκαπέντε χιλιομέτρων με μια ακρόπολη, που ανάγεται στην εποχή του Χαλκού. Η συγκεκριμένη κάτοψη προέρχεται από το έργο του Charles Félix Marie Texier με τίτλο "Byzantine Arcitecture, illustrated by Examples of Edifices erected in the East during the earliest Ages of Christianity", που εκδόθηκε το 1864. Ο συγγραφέας ήταν Γάλλος αρχαιολόγος και αρχιτέκτων, που διενήργησε σειρά ανασκαφών στη Μικρά Ασία και αλλού.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, με σκοπό τη μελέτη της αρχαίας ελληνικής πόλης της Πέργης στην Παμφυλία της Μικράς Ασίας . Οι μαθητές εξοικειώνονται με την προσπέλαση της κάτοψης ενός αρχαιολογικού χώρου, καθώς και με την επιστήμη της αρχαιολογίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Μποζίνη Θεοδώρα
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΟΖΙΝΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
scientific metadata coordinator: Ψυχογυιού Ευαγγελία
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE