Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στοιχεία της εικόνας που συνδέονται με τον τρόπο ζωής και τον πολιτισμό εκείνης της εποχής (εργασία στο διαδίκτυο σε δυάδες).
Επίσης να αναζητήσουν και άλλες εικόνες άλλων γεωγραφικών περιοχών εκείνης της εποχής και να τις συγκρίνουν μεταξύ τους. Στη συνέχεια να συζητήσουν σε ολομέλεια κατά πόσο ο γεωγραφικός τόπος που ζει κάποιος και η πολιτιστική του κληρονομιά επηρεάζει το ντύσιμό του.
Οι μαθητές επίσης μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο παλαιότερες και νεώτερες εικόνες με θέμα τη γυναίκα για την εύρεση ομοιοτήτων και διαφορών με την σύγχρονη εποχή και στη συνέχεια να τις παρουσιάσουν ανά ομάδα σε ολομέλεια (εργασία στο διαδίκτυο σε δυάδες, λογισμικό παρουσίασης, λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης).
Ακόμα οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν εικόνες προγενέστερες ή μεταγενέστερες της ίδιας γεωγραφικής περιοχής, να συγκρίνουν τις αλλαγές στην ενδυμασία και να τις συνδέσουν με αλλαγές στην κοινωνική θέση και ζωή της γυναίκας.