Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Woman from Sfakia, Crete
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το Μ.Α. αποτελεί μια εικόνα γυναίκας που συνοδεύεται από επεξηγηματικό κείμενο. Η «Γυναίκα από τα Σφακιά» αποτελεί μια εικόνα από το έργο "Habiti Antichi et Moderni ...", του Cesare Vecellio, Ιταλού ζωγράφου και χαράκτη. Αυτός γεννήθηκε στην περιοχή του Βένετο και πέθανε στη Βενετία (1530-1601 μ.Χ.). Ο Vecellio έγινε διάσημος με το "Habiti Antichi et Moderni ...", το οποίο εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1590 και επανεκδόθηκε το 1598 με πρόσθετο υλικό. Το έργο απεικονίζει περίπου εξακόσιες ανδρικές και γυναικείες ενδυμασίες, κυρίως από την Ευρώπη αλλά και από την Ασία και την Αφρική, άλλοτε με προσθήκη μυθιστορηματικών στοιχείων ή και εντελώς φανταστικών. Οι ξυλογραφίες με τα συνοδευτικά κείμενα αναδημοσιεύονται στα μέσα του 17ου αιώνα. Αυτή η έκδοση ήταν η τελευταία. Ο Vecellio δεν είχε ταξιδέψει ποτέ μόνος του. Πολλά από τα σχέδιά του για τους ανθρώπινους τύπους επηρεάζονται από τις προηγούμενες εικόνες του Nicolas De Nicolay και του Pierre de Coeck. Το έργο αυτό τυπώθηκε ξανά το 1860 μ.Χ.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στοιχεία της εικόνας που συνδέονται με τον τρόπο ζωής και τον πολιτισμό εκείνης της εποχής (εργασία στο διαδίκτυο σε δυάδες).
Επίσης να αναζητήσουν και άλλες εικόνες άλλων γεωγραφικών περιοχών εκείνης της εποχής και να τις συγκρίνουν μεταξύ τους. Στη συνέχεια να συζητήσουν σε ολομέλεια κατά πόσο ο γεωγραφικός τόπος που ζει κάποιος και η πολιτιστική του κληρονομιά επηρεάζει το ντύσιμό του.
Οι μαθητές επίσης μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο παλαιότερες και νεώτερες εικόνες με θέμα τη γυναίκα για την εύρεση ομοιοτήτων και διαφορών με την σύγχρονη εποχή και στη συνέχεια να τις παρουσιάσουν ανά ομάδα σε ολομέλεια (εργασία στο διαδίκτυο σε δυάδες, λογισμικό παρουσίασης, λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης).
Ακόμα οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν εικόνες προγενέστερες ή μεταγενέστερες της ίδιας γεωγραφικής περιοχής, να συγκρίνουν τις αλλαγές στην ενδυμασία και να τις συνδέσουν με αλλαγές στην κοινωνική θέση και ζωή της γυναίκας.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/126
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
VERSION
v1.0
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist > experiential learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to organize values
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to organize values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
FUNDING INFORMATION
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator