Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Ιστορίας, για να γνωρίσουν οι μαθητές του Δημοτικού το μνημείο του Παρθενώνα την εποχή του 1870 και να τη συγκρίνουν με αντίστοιχες εικόνες της σύγχρονης εποχής παρατηρώντας και κατανοώντας έτσι τις διαφορές που υπάρχουν. Μπορεί επίσης να μελετηθεί η φωτογραφία συγκριτικά με την πολιτική κατάσταση της Ελλάδος την εποχή που τραβήχτηκε.
Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές του γυμνασίου με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως ιστορική πηγή, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Ιστορίας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο. Μπορούν να διερευνηθούν θέματα που αφορούν τη συγκριτική μελέτη του μνημείου όπως αποτυπώνεται τότε σε σχέση με τη σύγχρονη όψη του, την αναστήλωση που έχει συντελεστεί, το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον από το οποίο περιστοιχίζεται.