Stamps on bricks in the church of St. Elias
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο απεικονίζει τρεις σφραγίδες σε τούβλο του ναού του Προφήτη Ηλία στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς από την Unecso. Αξιοπρόσεκτο είναι ότι στις δύο από τις τρεις σφραγίδες υπάρχει ο σταυρός. Η εικόνα προέρχεται από το βιβλίο του Γάλλου αρχαιολόγου και συγγραφέα, Charles Félix Marie Texier: "Byzantine Architecture illustrated by a series of the earliest Christian edifices in the East" (Βυζαντινή αρχιτεκτονική με εικόνες από μια σειρά των πρώτων χριστιανικών οικοδομημάτων στην Ανατολή). Το βιβλίο εκδόθηκε το 1864.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως αφόρμηση για τη συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες διερευνητικής μάθησης. Για παράδειγμα, οι μαθητές: α) θα μελετήσουν τη ναοδομία της παλαιολόγειας περιόδου, β) θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού "Οδυσσεύς" και την ιστοσελίδα του Ιδρύματος του Μείζονος Ελληνισμού, θα ενημερωθούν για τα βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης και θα δημιουργήσουν μία σχετική πολυτροπική παρουσίαση.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical Art Ecclesiastical ArtEcclesiastical Art > Church architecture Church architectureChurch architecture
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Religion ReligionReligion
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE