The walls of Iznik seen from Yeni Sehir Gate
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο απεικονίζει την είσοδο στην πόλη του Ιζνίκ από την πύλη Yeni Sehir (Γενί Σεχίρ), που βρίσκεται σε μία από τις τρεις πλευρές των τειχών που περιέβαλλαν την πόλη. Τα τείχη είχαν μήκος 5 χλμ. και ύψος 10 μέτρων. Διακρίνεται επίσης και ένας πύργος εντός του τείχους. Η εικόνα προέρχεται από το βιβλίο του Γάλλου, γεωλόγου, σπηλαιολόγου, ποιητή και συγγραφέα Louis Auguste Alphonse de Launay "La Turquie que l'on voit" (Η Τουρκία, όπως κάποιος την βλέπει). Το βιβλίο που δημοσιεύτηκε από τις εκδόσεις Hachette το 1913, είναι εικονογραφημένο με 60 γκραβούρες και δύο ασπρόμαυρους χάρτες.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με αφορμή το μαθησιακό αντικείμενο οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν πληροφορίες για την οχυρωματική αρχιτεκτονική στην Ελλάδα και να ετοιμάσουν μία πολυτροπική παρουσίαση. Επιπλέον, οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν την ιστορία της Νίκαιας, πριν την οθωμανική κατάκτηση και να δημιουργήσουν μία εργασία, εμβαθύνοντας στον ρόλο που διαδραμάτισε η Νίκαια στην εκκλησιαστική ιστορία.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical History Ecclesiastical HistoryEcclesiastical History > Ecumenical Councils Ecumenical CouncilsEcumenical Councils
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE