Η ιστορική φωτογραφία του εικαζόμενους ως θολωτού τάφου του Αγαμέμνονα αποτελεί μια αφόρμηση για διερευνητική, συγκριτική μάθηση τόσο για το μαθητή του Λυκείου και του Γυμνασίου αλλά και το μαθητή- φοιτητή της σχολής φωτογραφίας και αρχιτεκτονικής. Με τη διερεύνηση της ιστορικής αποτύπωσης του θολωτού τάφου ο εκπαιδευτικός μπορεί να δώσει ερεθίσματα για συγκρίσεις με άλλες φωτογραφίες και απεικονίσεις τόσο άλλων τάφων της ίδιας ιστορικής περιόδου όσο και του ίδιου του θολωτού τάφου των Μυκηνών. Επίσης με τη μέθοδο project οι μαθητές μπορούν να επισκεφτούν τον τάφο τώρα και να το συγκρίνουν με τη φωτογραφία όσο και να προσπαθήσουν να τον αναπαραστήσουν με τη βοήθεια ειδικών προγραμμάτων, ειδικά οι μαθητές της αρχιτεκτονικής. Η φωτογραφία επίσης μπορεί να αποτελέσει και αφορμή σύγκρισης με την εμπειρία των μαθητών και εκπαιδευτικών από την επίσκεψή τους στο ναό και μέσω προγραμμάτων εικονικής πραγματικότητας. Οι μαθητές μπορούν να διαπιστώσουν επίσης το βαθμό διατήρησης του ναού αλλά και την αλλαγή στον περιβάλλοντα χώρο του ναού. Η φωτογραφία αποτελεί και αφόρμηση καλλιέργειας της αισθητικής αγωγής και της τεχνοτροπίας φωτογράφησής της τόσο των μαθητών του δημοτικού, όσο και του Γυμνασίου και Λυκείου και των φοιτητών σχολής φωτογραφίας καθώς έχει διαχρονική αισθητική αξία αλλά και αποτελεί δείγμα ιστορικής φωτογράφησης. Ο απεικονιζόμενος κάτοικος επίσης αποτελεί και μια αφορμή συγκριτικής ιστορικής μελέτης τοπικών ενδυμασιών και φορεσιών της λαογραφικής παράδοσης της περιοχής.