Castle of Maini
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κάτοψη του κάστρου της Μαΐνης στο ακρωτήριο Ταίναρο. Xτίστηκε στα χρόνια του Ιουστινιανού (527-565) και ήταν διοικητικό, στρατιωτικό και θρησκευτικό κέντρο. Μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία θεμάτων Μεσαιωνικής και Βυζαντινής Ιστορίας. Για παράδειγμα, να κατανοήσουν οι μαθητές το λόγο της επιλογής του μέρους αυτού για την ύπαρξη του κάστρου. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί διδακτικά για την προσέγγιση θεμάτων πολιτιστικής κληρονομιάς, αρχιτεκτονικής και διαμόρφωσης του οικιστικού περιβάλλοντος της Βυζαντινής περιόδου.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται η χρήση της εικόνας ως ιστορική πηγή σε θεματική δραστηριότητα αναφορικά με τα βυζαντινά κάστρα της Πελλοπονήσου. Για παράδειγμα, οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα συνδυαστικά και με άλλες αντίστοιχες εικόνες ή/και παραθέματα, με σκοπό να διατυπώσουν υποθέσεις και να εξάγουν συμπεράσματα λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως: α) επιλογή του γεωγραφικού χώρου ανέγερσης ενός βυζαντινού κάστρου, β) ιστορικό πλαίσιο που συνδέεται με την ύπαρξη ενός κάστρου, γ) τα βυζαντινά κάστρα ως χώροι πολιτισμικής κληρονομιάς.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΓΑΖΕΑ, ΧΡΗΣΤΙΝΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE