View of Diyarbakır
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Φωτογραφία του γερμανού γεωγράφου Ewald Banse. Πρόκειται για μια πανοραμική απόδοση του Ντιγιάρμπακιρ το 1919. Σε πρώτο επίπεδο, αποτυπώνεται οικισμός με χαμηλή δόμηση, οριζόντιους γεωμετρικούς σχηματισμούς και πολυπλοκότητα. Κατασκευασμένος με παραδοσιακές μεθόδους καθρεφτίζει τον τρόπο ενσωμάτωσης του δομημένου περιβάλλοντος στο φυσικό χώρο. Σε δεύτερο επίπεδο διακρίνονται θρησκευτικού ενδιαφέροντος αρχιτεκτονήματα όπως διάσπαρτοι μιναρέδες ενώ δεσπόζει το μεγάλο τζαμί της πόλης. Με αφορμή μια φωτογραφική αποτύπωση μπορούμε να διερευνήσουμε το ρόλο που οι κλιματικές συνθήκες και η κοινωνική δομή έχει διαδραματίζει στη διαμόρφωση των χώρων (κοινόχρηστων και ιδιωτικών).

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να αξιοποιηθεί προκειμένου να επισημάνθούν οι αντανακλάσεις της κουλτούρας και του πολιτισμού μέσα από την ενσωμάτωση των υλικών και των κτηρίων στο φυσικό χώρο ως προϊόν των ανθρώπινων αναγκών αλλά και των κοινωνικο-οικονομικών και πολιτιστικών αξιών. Προεκτάσεις μπορούν να δοθούν στη μελέτη της τεχνολογικής διάστασης της φωτογραφίας καθώς και την αναγνώριση της ως μια μορφή τέχνης συγγενή με την ζωγραφική.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Audiovisual Arts Audiovisual ArtsAudiovisual Arts
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
validator: Σωτηρία Λαζάρου
editor: Ανδρέας Κωστόπουλος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
scientific metadata coordinator: Σωτηρία Λαζάρου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE