Πλαγια οψη του Ανδρεα Μιαουλη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πλάγιο δεξιό ημίσωμο προφίλ σε λιθογραφία, του αγωνιστή της Ελληνικής επανάστασης Ανδρέα Μιαούλη. Απεικονίζεται σε ώριμη ηλικία να φορά παραδοσιακά ρούχα εποχής και φέσι. Το πορτραίτο τοποθετήθηκε μπροστά από ένα λευκό απροσδιόριστο φόντο με σκοπό το βλέμμα του θεατή υποχρεωτικά να επικεντρωθεί στον εικονιζόμενο, ο οποίος κυριαρχεί απόλυτα στο κάδρο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές παρατηρούν και αναγνωρίζουν τη μορφή του αγωνιστή, εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, μελετούν την απόδοση της μορφής στις εικαστικές τέχνες και αντλούν πληροφορίες για την προσωπικότητα του αγωνιστή. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Εναλλακτικά, μπορεί να κάνει επίδειξη με στόχο να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες και να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη. Στη συνέχεια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο Διαδίκτυο, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις που αποκτούν και τα συμπεράσματα που εξάγουν κατά την παρατήρηση προσωπογραφιών. Επίσης μέσα από το πορτραίτο εκτός από τη μορφή του ήρωα οι μαθητές μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για την παραδοσιακή ενδυμασία των ανδρών εκείνης της εποχής, αλλά και την τεχνοτροπία του φωτογραφικού πορτραίτου στην αντίστοιχη χρονική περίοδο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Vaundrimey de A. S., Vaundrimey de C
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΟΥΜΠΑΡΗ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE