Yildiz Palace, Sale Pavilion and Yıldız Hamidiye Mosque in Istanbul
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η περιοχή που καλύπτει το ανάκτορο Γιλντίζ ήταν δασικός κυνηγότοπος, που είχε περιέλθει στο θησαυροφυλάκιο της Αυτοκρατορίας επί Σουλτάνου Σουλεϊμάν Α' του Μεγαλοπρεπούς και ξεκίνησε να διαμορφώνεται από την εποχή του Μαχμούτ Β', ο οποίος ανήγειρε κυνηγητικό περίπτερο, το Γιλντίζ Κιόσκ. Τους κήπους του ανακτόρου επιμελήθηκαν Γερμανοί, Ιταλοί και Γάλλοι ειδικοί, ενώ τα αρχιτεκτονικά σχέδια ανήκαν στους ελληνικής καταγωγής τότε Ρωμιούς τους αρχιτέκτονες Βασιλάκη Μπέη (Ιωαννίδη), τον Νικολάκη Τζελέπη Εφένδη, τον Αρμένη Σαρκίς Μπαλιάν, τον Ιταλό αρχιτέκτονα Ραϊμόντο ντ' Αρόνκο, καθώς και τον Γάλλο στρατηγό Μπερλιέ ως αρχιμηχανικο της οχύρωσης του χώρου.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με αφορμή αυτή την εικόνα οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν τα αίτια κατασκευής ανακτόρων αλλά και τη μετατροπή χρήσης τους μέσα στο χρόνο. Στο μάθημα επιλογής "Γραμμικό Σχέδιο" του Λυκείου οι μαθητές προτείνεται να μελετήσουν την Αρχιτεκτονική του κτιρίου αλλά και να σχεδιάσουν τις όψεις . Στο μάθημα των Εικαστικών, προτείνεται να σχεδιάσουν ένα ανάκτορο. Στο μάθημα της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, οι μαθητές σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό θα μπορούσαν να μελετήσουν τους κήπους των ανακτόρων, αλλά και τη σημασία τους.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE