Το έργο αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα για να συζητηθεί και να αναλυθεί στο μάθημα των Εικαστικών πως με το κατάλληλο σχήμα, το χρώμα, τη σύνθεση, αλλά και την αντίθεση, την αναλογία, κ.ά., μπορούμε να περιγράψουμε ένα γεγονός και να μεταφέρουμε ένα μήνυμα είτε σε ένα πίνακα είτε σε μια αφίσα. Θα μπορούσε να παρουσιαστεί και στο μάθημα της Ιστορίας μαζί με το ομότιτλο τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη στην ενότητα που αφορά την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του 1960.