Ο Νικος Καζαντζακης γραφει για τον Σπυρο Μελα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το κείμενο αποτελεί μια εξαιρετική κριτική του Νίκου Καζαντζάκη με το ψευδώνυμο Πέτρος Ψηλορείτης για το έργο του Σπύρου Μελά. O Νίκος Καζαντζάκης προσεγγίζει αναλυτικά και διεξοδικά στην ιστορική λογοτεχνική διαδρομή του Μελά και βοηθά τον αναγνώστη να κατανοήσει σε βάθος το λογοτεχνικό ύφος του, μέσω της συγκριτικής ανάλυσης και της ανάδειξης των επιμέρους στοιχείων που χαρακτηρίζουν κάθε έργο του.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η κριτική ανάλυση του Νίκου Καζαντζάκη με το ψευδώνυμο Πέτρος Ψηλορείτης για το έργο του Σπύρου Μελά, αποτελεί ένα εξαιρετικό είδος γραφής και αναλυτικής προσέγγισης του τρόπου σκέψης και έκφρασης του Σπύρου Μελά. Ο εκπαιδευτικός μπορεί πολύ εύστοχα να αξιοποιήσει διδακτικά την κριτική του Καζαντζάκη για να προσεγγίσει συγκριτικά και σε βάθος τα έργα του Σπύρου Μελά και να βοηθήσει έτσι του μαθητές να κατανοήσουν τους τόπους κριτικής ανάλυσης και ανάγνωσης αντίστοιχων λογοτεχνικών ειδών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Writer WriterWriter
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΑΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE