Προτείνεται οι μαθητές να διερευνήσουν τη μετατροπή της δασωμένης περιοχής, επι Σουλειμάν, σε μια περιοχή κασμοπολίτικη και να καταγράψουν τα θετικά και τα αρνητικά της οικιστικής ανάπτυξης συγκρίνοντάς τα με άλλες περιοχές, που κάποτε ήταν δάση και μετατράπηκαν σε οικισμούς. Προτείνεται η οπτική ανάλυση της γκραβούρας, ως προς τη μορφή και το περιεχόμενο, η καταγραφή αλλά και οι πληροφορίες που μας δίνει για τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο. Θα μπορούσαν οι μαθητές να τη συγκρίνουν με δικές τους μνήμες, και να ζωγραφίσουν τοπία εμπνευσμένα από το συγκεκριμένο έργο.