Byzantine Gate in Istanbul
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
O Γάλλος γεωλόγος και σπηλαιολόγος, συγγραφέας και ποιητής Louis Auguste Alphonse de Launay (1860-1938), σνάμεσα στα πολλά επιστημονικά του συγγράμματα περιέχονται τουλάχιστον τρία που αφορούν τον γεωγραφικό χώρο της Ελλάδος, o Launay Μετά από μία ιστορική αναδρομή στο αρχαίο, στο βυζαντινό και στο οθωμανικό παρελθόν της Κωνσταντινούπολης, περιγράφει τα μνημεία και προσπαθεί να τα συνδέσει μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη γκραβούρα του 1913, συνδέει το βυζάντιο με τη σύγχρονη Τουρκία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές θα μπορούσαν να ανακαλύψουν στην πόλη που ζουν παρόμοια σημεία όπου το παρόν συμβιώνει με το παρελθόν, να τα φωτογραφίσουν, να τα αναλύσουν αισθητικά, να βρουν πληροφορίες ιστορικές, να τις καταγράψουν, και να διερευνήσουν τα αίτια που οι βυζαντινοί κατασκεύαζαν μια πύλη μέσα στην πόλη τους. Με τον καθηγητή των Εικαστικών, οι μαθητές θα μπορούσαν να περιηγηθούν στην πόλη τους , να διοργανώσουν μια εκπαιδευτική, ιστορική διαδρομή με αισθητικό και αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και να την καταγράψουν με διαφορετικούς τρόπους,όπως το σχέδιο, τη φωτογραφία, το video, τη ζωγραφική, κ.ά.. Τέλος, μπορούν να παρουσιάσουν στη σχολική κοινότητα, το υλικό που έχουν δημιουργήσει σε μια έκθεση με τίτλο "Ένας περίπατος στην πόλη μας" .


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE