Το κείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό στο μάθημα της Νεότερης Ιστορίας, των Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών και της Φιλοσοφίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, στην ενότητα για τη Ρωσική επανάσταση, οι μαθητές καλούνται αρχικά να ερμηνεύσουν την έννοια "μαξιμαλισμός", αναζητώντας υλικό στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια, μπορούν να προβούν σε κριτική του τρόπου επίδρασης του μαξιμαλισμού στην κοινωνία, την εκπαίδευση, στη βιομηχανία, με βάση τα όσα αναφέρονται στο κείμενο. Αφόρμηση για σχολιασμό μπορεί να αποτελέσει η παράγραφος για την ανάγκη αλλαγής προσανατολισμού της εκπαίδευσης προς μια ανθρωπιστική κατεύθυνση. Στο πλαίσιο του μαθήματος των Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών οι μαθητές μπορούν να ερευνήσουν τις διαφορές της απολυταρχίας και του σοσιαλισμού στην κοινωνία, την εκπαίδευση και την οικονομία. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Φιλοσοφίας, στην ενότητα για το Δίκαιο, οι μαθητές μπορούν, ενεργώντας ομαδοσυνεργατικά, να μελετήσουν και να κρίνουν διαφορετικές μορφές πολιτικής οργάνωσης των ανθρώπινων κοινωνιών.