Interior of New Mosque (Yeni Cami)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το Γενί Τζαμί που σημαίνει Νέο Τζαμί αρχικά ονομάστηκε Βαλιντέ Σουλτάν Τζαμί και αργότερα Νέο Βαλιντέ Σουλτάν Τζαμί. Είναι ένα οθωμανικό αυτοκρατορικό τζαμί που βρίσκεται στην περιοχή Εμίνονου, στην Κωνσταντινούπολη. Είναι ένα από τα πιο διάσημα αρχιτεκτονικά μνημεία της περιοχής. Η κατασκευή του τζαμιού ξεκίνησε το 1597 και διατάχθηκε από την Σαφιγιέ Σουλτάν. Η Τουρχάν Χατιτζέ Σουλτάν διέταξε τη δημιουργία του κοντινού Παζαριού Μπαχαρικών. O Γάλλος γεωλόγος και σπηλαιολόγος, συγγραφέας και ποιητής Louis Auguste Alphonse de Launay (1860-1938), κατέγραψε το εσωτερικό του τζαμιού.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές θα μπορούσαν να κάνουν ένα ταξίδι στις θρησκείες, στους χώρους λατρείας, στις διαφορές και στις ομοιότητες τους. Να μελετήσουν την Αρχιτεκτονική δομή των χώρων πίστης και ιδιαιτέρως των τζαμιών, να ανακαλύψουν αν υπάρχουν τζαμιά στην πόλη τους και να τα συγκρίνουν με άλλους χώρους λατρείας. Στο Λύκειο στο μάθημα "Γραμμικό Σχέδιο" θα μπορούσαν να βρουν τζαμιά και να τα σχεδιάσουν, αναζητώντας πληροφορίες και κατανοώντας την αρχιτεκτονική τους. Να παρατηρήσουν τη συγκεκριμένη απεικόνιση και να κάνουν οπτική ανάλυση ως προς τη μορφή και το περιεχόμενό της. Στα Θρησκευτικά της Γ' Γυμνασίου υπάρχει η διδακτική ενότητα "Τα κυριότερα Θρησκεύματα".


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > Islam IslamIslam
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Intercultural Education Intercultural EducationIntercultural Education
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE