Το έργο προσφέρεται για διδακτική αξιοποίηση στα Εικαστικά και την ιστορία της τέχνης, καθώς και σε θεματικές ερευνητικές εργασίες και σχολικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την εξέλιξη της Ελληνικής τέχνης και τις μεταμορφώσεις του μοντέρνου στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί συγκριτικά με άλλους Έλληνες καλλιτέχνες που διερεύνησαν την έννοια της "ελληνικότητας", εμπνεόμενοι από τη μακραίωνη πολιτιστική κληρονομιά της χώρας με μια μοντερνιστική διατύπωση, και ειδικότερα με τους καλλιτέχνες της γενιάς του 30. Θα μπορούσε να μελετηθεί μαζί με άλλα έργα (χαρακτικά, ζωγραφική, σχέδια, γλυπτά) του Καπράλου για να τονιστεί ο διαρκής πειραματισμός με τα υλικά και τη μορφολογία των έργων του.
Επίσης, το συγκεκριμένο έργο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα πολύ καλό παράδειγμα χαρακτικής, σε συνδυασμό με έργα γνωστών Ελλήνων χαρακτών όπως η Βάσω Κατράκη, ο Τάσσος κ.α. Συγκρίσεις μπορούν να γίνουν και με γνωστούς καλλιτέχνες του μοντερνισμού, όπως ενδεικτικά με τον Χένρι Μουρ, ο οποίος είναι σημαντικός εκπρόσωπος της μοντέρνας ανθρωποκεντρικής γλυπτικής και έχει αφήσει, όπως και ο Καπράλος, πολλά σχέδια και χαρακτικά που φωτίζουν περαιτέρω το έργο του.