Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών, στην ενότητα της εκκλησιαστικής ιστορίας και της παρουσίασης των αγίων της χριστιανικής εκκλησίας, για να γνωρίσουν οι μαθητές τον βίο και τη δράση του Αγίου Δημητρίου, τον μαρτυρικό του θάνατο, την ημερομηνία στην οποία εορτάζεται η μνήμη του, ότι είναι πολιούχος της πόλης της Θεσσαλονίκης, τον λόγο για τον οποίο ονομάζεται Μυροβλήτης κ.ά.
Θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών αλλά και της Αισθητικής Αγωγής για να απολαύσουν οι μαθητές τη θαυμάσια εκκλησιαστική ζωγραφική τέχνη, να γνωρίσουν την ιστορία της, στοιχεία της τεχνοτροπίας της, τα ρεύματα και τις σχολές που δημιουργήθηκαν, τα θέματα που απεικονίζουν οι ζωγράφοι, να κάνουν συγκρίσεις με ανάλογα θέματα που χρησιμοποίησαν οι ζωγράφοι που δεν ανήκαν αποκλειστικά στην εκκλησιαστική τέχνη κ.ά. Επίσης, να γνωρίσουν τον συγκεκριμένο ζωγράφο της εικόνας, τον Φράγγο Κατελάνο.
Τέλος, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Γλώσσας για την παραγωγή προφορικού ή γραπτού λόγου από τους μαθητές, με αφορμή την περιγραφή της εικόνας του αγίου, την προβολή των σημαντικών της στοιχείων, τις λεπτομέρειές της, τα χρώματα, τις αντιθέσεις κλπ. χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα και το αντίστοιχο λεξιλόγιο.