Ρηγας Φερραιος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το κεντρικό θέμα αυτής της εικόνας είναι η προσωπογραφία σε ανάγλυφο του Ρήγα Φεραίου. Πρόκειται για έργο των Γεωργίου και Λάζαρου Φυτάλη. Ο Ρήγας Βαλεστινλής είναι ένας από τους πρωτοπόρους της Επανάστασης του 1821. Έζησε στην Κωνσταντινούπολη, στη Βλαχία και στη Βιέννη. Εξέδωσε ποιήματα, προκηρύξεις και την περίφημη Χάρτα του. Με τα έργα του θέλησε να ξεσηκώσει τον ελληνικό λαό και τους άλλους υπόδουλους λαούς των Βαλκανίων ενάντια στους Τούρκους. Στο επαναστατικό τραγούδι, τον «Θούριο», υμνεί την ελευθερία και καταδικάζει τη σκλαβιά. Πέθανε μαρτυρικά στο Βελιγράδι.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων ιστορίας σχετικά με την επανάσταση του 1821 (προεπαναστατική περίοδος-κινήματα). Συγκεκριμένα μπορεί να μελετηθεί το έργο του Ρήγα Φεραίου και πώς επηρέασε τις εξελίξεις στον επαναστατικό χώρο. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της λογοτεχνίας και να μελετηθούν τα σημαντικά έργα του Ρήγα Φεραίου (ποιήματα, προκηρύξεις κ.λπ.). Ακόμα, μπορεί να αποτελέσει υποστηρικτικό υλικό στις σχολικές εορτές. Τέλος, μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών και συγκεκριμένα στη διδασκαλία σχετικά με τη γλυπτική και τη δημιουργία ανάγλυφων παραστάσεων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > History HistoryHistory
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Sculpture SculptureSculpture
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Φυτάλης Γεώργιος, Φυτάλης Λάζαρος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE