Το νόμισμα μπορεί να αξιοποιηθεί ως πρωτογενής πηγή για τη διδασκαλία της οικονομίας της αρχαίας Μακεδονίας. Συγκεκριμένα, αφού οι μαθητές το περιγράψουν και αντλήσουν από το διαδίκτυο πληροφορίες για την παράσταση που το κοσμεί, να αναζητήσουν κι άλλα μακεδονικά νομίσματα της ίδιας περιόδου, ώστε να προβληματιστούν για τις πολιτικές επιδιώξεις που εξυπηρετεί η εικονογράφησή τους. Τέλος, στο πλαίσιο ερευνητικής εργασίας, να μελετήσουν τα νομίσματα όχι μόνον ως συναλλακτικά μέσα, αλλά και ως καλλιτεχνικές δημιουργίες.