Στο μάθημα της Ιστορίας, η εικόνα αποτελεί αφόρμηση, προκειμένου οι μαθητές να μελετήσουν τη φυσιογνωμία του Κωνσταντίνου Α΄ και, αξιοποιώντας και άλλες πηγές (π.χ., μαρτυρίες για το γεγονός ότι υπέμενε τις ίδιες κακουχίες με τους στρατιώτες του), να δημιουργήσουν μία πολυτροπική παρουσίαση. Να συνδυάσουν, στο πλαίσιο συνεργατικής δραστηριότητας, την έρευνα για την ηγετική προσωπικότητα του Κωνσταντίνου με τα κρίσιμα γεγονότα της ελληνικής ιστορίας στα οποία αυτός πρωταγωνίστησε (Βαλκανικοί πόλεμοι, Α΄ Παγκόσμιος πόλεμος, Εθνικός Διχασμός, Μικρασιατική καταστροφή) και να ετοιμάσουν σχετική παρουσίαση, ψηφιακή αφήγηση ή ψηφιακή αφίσα. Να εστιάσουν κυρίως στη διαφωνία του με τον Ελευθέριο Βενιζέλο κατά τον Α΄ Παγκόσμιο πόλεμο.