Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών, όπου οι μαθητές θα συζητήσουν για την τεχνική της χαλκογραφίας, τον τρόπο απόδοσης του φυσικού και δομημένου περιβάλλοντος, την αναπαράσταση των σκηνών καθημερινής ζωής, την οργάνωση της σύνθεσης, την απόδοση του χώρου και του βάθους, την λειτουργία της φωτοσκίασης κλπ. Στο μάθημα της Ιστορίας, θα συζητήσουν πτυχές του καθημερινού βίου στην εποχή της Τουρκοκρατίας και ιδιαίτερα την ζωή στα ελληνικά νησιά όπως παρουσιάζεται μέσα από το βλέμμα των περιηγητών αλλά και από άλλες πηγές. Στο μάθημα της Γεωγραφίας θα συζητήσουν για τα νησιά του Αιγαίου Πελάγους, τις Κυκλάδες και ιδιαίτερα την Σαντορίνη εστιάζοντας στο ανθρωπογενές περιβάλλον και την κοινωνική και οικονομική ζωή των Κυκλάδων.Τέλος, μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την εκπόνηση συνθετικών ή ερευνητικών εργασιών που θα διερευνούν τον ρόλο των περιηγητών στην καταγραφή της καθημερινής ζωής την εποχή της Τουρκοκρατίας .