Αδαμαντιος Κοραης, ελαιογραφια
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ο Αδαμάντιος Κοραής ήταν Έλληνας γιατρός και φιλόλογος. Η αγάπη του για τον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό τον ώθησε να ασχοληθεί με την Αρχαιοελληνική Γραμμματεία και η εγκατάστασή του στη Γαλλία την περίοδο της Γαλλικής Επανάστασης τον έκανε να ενστερνιστεί τις ιδέες του Διαφωτισμού με αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί ως ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του νεοελληνικού διαφωτισμού. Ασχολήθηκε με το γλωσσικό ζήτημα υποστηρίζοντας την καθιέρωση της καθαρεύουσας με σκοπό την απαλλαγή των πολλών ξένων λέξεων που υπήρχαν στο λεξιλόγιο του λαού.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η ελαιογραφία του Αδαμάντιου Κοραή μπορεί να αποτελέσει αφορμή για συζήτηση και έρευνα για τη ζωή και το έργο του μεγάλου εκπροσώπου του Νεοελληνικού Διαφωτισμού. Σημαντικοί τομείς με τους οποίους ασχολήθηκε μπορούν να γίνουν αφορμή για συζήτηση στην τάξη για τις ιδέες του και τις θέσεις του πάνω σε σημαντικά θέματα εκείνης της εποχής όπως: Οι λόγοι που τον ώθησαν στην υιοθέτηση της χρήσης της καθαρεύουσας. Η αγάπη του για τον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό που υλοποιήθηκε με τη μετάφραση αρχαίων Ελληνικών συγγραμμάτων. Οι θέσεις του για τη θρησκεία και την ορθόδοξη εκκλησία που πίστευε ότι έχει αλλοιωθεί σε σχέση με την αρχική πίστη των Αποστόλων. Οι απόψεις του για την οργάνωση της εκπαίδευσης στο τότε νεοσύστατο Ελληνικό κράτος και το διαχωρισμό της σε τρεις βαθμίδες. Η πρόταση του για χρήση της αλληλοδιδακτικής μεθόδου στα σχολεία. Η επιφυλακτική στάση που κράτησε για την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης και οι λόγοι για τους οποίους κράτησε αυτή τη στάση.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Ancient Greek Language and Grammar Ancient Greek Language and GrammarAncient Greek Language and Grammar > Translation TranslationTranslation
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Political and ideological Issues Political and ideological IssuesPolitical and ideological Issues
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE