Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί ως εποπτικό υλικό για να γνωρίσουν και να οικειοποιηθούν οι μικρότεροι μαθητές τη μορφή του Ιάκωβου Πολυλά. Ταυτόχρονα βέβαια όλοι οι μαθητές εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, ενώ οι μεγαλύτεροι μπορούν να παρατηρήσουν την απόδοση της μορφής στις εικαστικές τέχνες αντλώντας πληροφορίες για το βίο και την προσωπικότητα του κριτικού και λογοτέχνη. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης, εμπλέκοντάς τους προσωπικά στη γνωστική διαδικασία. Εναλλακτικά, μπορεί να κάνει επίδειξη με στόχο να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες και να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη. Επιπλέον, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο διαδίκτυο.