Ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρουσιάσει τη συγκεκριμένη φωτογραφία στους μαθητές και να ζητήσει να αναγνωρίσουν τον εικονιζόμενο λογοτέχνη ή αν οι μαθητές δεν τον γνωρίζουν, τότε να τον ονομάσει ο ίδιος. Στη συνέχεια μπορεί να αναθέσει στους μαθητές να αναζητήσουν σε ποιητικές ανθολογίες που τυχόν υπάρχουν στη βιβλιοθήκη του σχολείου ή και στο διαδίκτυο ποιήματα που είχε γράψει για παιδιά και να ζητήσει να σχολιάσουν τα κοινά στοιχεία τους, δηλαδή τη θεματολογία, τα μορφολογικά τους χαρακτηριστικά, το ύφος και τη γλώσσα που χρησιμοποιεί. Με βάση τα σχόλια των μαθητών μπορεί στη συνέχεια να κάνει μια αναφορά στο γλωσσικό ζήτημα και στο κίνημα του δημοτικισμού, του οποίου πρωτεργάτης υπήρξε ο Αλέξαναδρος Πάλλης.