Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το μαθησιακό αντικείμενο στο μάθημα των Θρησκευτικών ή στο μάθημα της Ιστορίας προκειμένου να διδάξει την εξέλιξη της ναοδομίας στη μεταβυζαντινή εποχή. Ο εκπαιδευτικός δείχνει στους μαθητές την εικόνα καθώς και σχεδιαστικές αναπαραστάσεις του ναού με στόχο οι μαθητές να περιγράψουν το ρυθμό του ναού και τα μέρη του. Στη συνέχεια, παρουσιάζει στους μαθητές διαφάνειες ή εικόνες από το διαδίκτυο που απεικονίζουν ναούς με διαφορετικούς αρχιτεκτονικούς τύπους προκειμένου οι μαθητές να διακρίνουν τις αλλαγές που έχουν συμβεί στη ναοδομία της μεταβυζαντινής τέχνης. Καλό θα ήταν οι μαθητές να δουν στην τάξη και εικονικές περιηγήσεις σε ναούς. Οι μαθητές μπορούν να επισκεφθούν ναούς της περιοχής τους και εργαζόμενοι σε ομάδες να καταγράψουν ναούς ιστορικής σημασίας. Στη συνέχεια, καλούνται να βρουν περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτούς, να εντοπίσουν τα χαρακτηριστικά του κάθε ναού, να τα παρουσιάσουν στην τάξη και να τα σχολιάσουν. Τέλος, αυτή η δραστηριότητα θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σ’ ένα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα όπου υπάρχει η δυνατότητα να διατεθούν περισσότερες ώρες για την αναζήτηση πληροφοριών και πραγματοποίησης επισκέψεων σε ναούς.