Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ως έναυσμα για να γνωρίσουν οι μαθητές τον ποιητή Γιώργο Σεφέρη προτού αρχίσει η ανάλυση ενός ποιήματος ή άλλου έργου του. Είναι σημαντικό οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν τον ποιητή και να συνδέουν το πρόσωπο με την εργογραφία του. Η χρήση της εικόνας είναι σημαντική γιατί συμβάλλει στην εικονιστική αναπαράσταση των γνώσεων των μαθητών και προκαλεί το ενδιαφέρον τους. Επίσης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρουσιάσει στους μαθητές και άλλες φωτογραφίες σ' άλλες στιγμές της ζωής του ή να ζητήσει από τους μαθητές ως εργασία να δημιουργήσουν μια παρουσίαση με φωτογραφίες του Σεφέρη, οι οποίες θα παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά. Μέσα από τη βιωματική προσέγγιση, οι μαθητές ερευνούν και ανακαλύπτουν μόνοι τους τη γνώση και έτσι την κατακτούν. Πρέπει να γίνει συζήτηση για το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας, που τον κατατάσσει στους σπουδαιότερους Έλληνες ποιητές. Επίσης, στο Λύκειο σύμφωνα με το ΑΠΣ της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ενθαρρύνεται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος. Επομένως, οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες και να μελετήσει η καθεμία ένα έργο του ώστε να εντοπίσουν τα θεματικά κέντρα και τα χαρακτηριστικά του συγγραφικού έργου του. Τέλος, με αφορμή τη φωτογραφία θα μπορούσε να γίνει σύγκριση της παραδοσιακής και της μοντέρνας ποίησης. Ο εκπαιδευτικός δίνει στους μαθητές ποιήματα του Σεφέρη και ποιητών που ανήκουν στην παραδοσιακή ποίηση, όπως ο Διονύσιος Σολωμός για να εντοπίσουν τις διαφορές και να κατανοήσουν τη μοντέρνα ποίηση που υποστηρίζει ο Σεφέρης.