Redhead Girl
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Έργο του διακεκριμένου Ούγγρου ζωγράφου Feher Laszlo, ο οποίος γεννήθηκε στο Szekesfebervar της Ουγγαρίας το 1953. Σπούδασε στη Hungarian Fine Arts Academy. Έχει εκθέσει σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις και στο Λος Άντζελες. Ο πίνακας είναι δημιουργία του 2000, λάδι σε καμβά, και έχει διαστάσεις 250x180cm. Αναπαριστά ένα κορίτσι με κόκκινα μαλλιά, το οποίο βαδίζει στην αιχμηρή άκρη (προεξέχον τμήμα) μιας γεωμετρικής κατασκευής, που προβάλλει σε μαύρο φόντο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το έργο προσφέρεται για χρήση στο μάθημα των Εικαστικών, αλλά και ως μέσο σε όποιο διδακτικό αντικείμενο κρίνει ο εκπαιδευτικός - πιθανόν ως έναυσμα ακόμη και στα Μαθηματικά. Ο συγκεκριμένος πίνακας είναι δυνατόν να ενισχύσει τη φαντασία, τη στοχαστική διάθεση, την ενεργητική συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία. Ίσως όμως χρειάζεται να είναι κανείς επιφυλακτικός - κυρίως με μικρότερα σε ηλικία παιδιά - απέναντι σε συναισθηματικές αντιδράσεις, καθώς το θέμα ενδέχεται να προκαλέσει φόβο και αγωνία. Σε αυτή την περίπτωση ο εκπαιδευτικός μπορεί να διεξαγάγει μια συζήτηση με τους μαθητές, όπου θα γίνει φανερό πως συναισθήματα δεν γεννούν μόνον οι πραγματικές καταστάσεις, μα και τα σύμβολα, οι υποθετικές σκέψεις, η φαντασία. Έτσι τελικά ο μαθητής θα κερδίσει σε αυτογνωσία και θα ενδυναμωθεί ψυχικά.
Έργα του καλλιτέχνη θα βρείτε στην ιστοσελίδα: http://www.frissirasmuseum.com/greek/collection.aspx?id=23


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
constructivist > socratic instruction
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Feher Laszlo, Feher Laszlo
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE