Για τη διδασκαλία των ενοτήτων για την τέχνη καθοριστικής σημασίας είναι η αξιοποίηση εποπτικών μέσων. Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί υλικό το οποίο ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει προκειμένου να διδάξει την αγιογραφία στο μάθημα των Θρησκευτικών ή στο μάθημα της Ιστορίας. Ο εκπαιδευτικός δείχνει την εικόνα με στόχο οι μαθητές να περιγράψουν την τοιχογραφία. Οι μαθητές καλούνται να σχολιάσουν την ενδυμασία, τη στάση και τα χρώματα τα οποία χρησιμοποίησε ο ζωγράφος. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρουσιάσει στους μαθητές διαφάνειες ή εικόνες από το διαδίκτυο που απεικονίζουν τοιχογραφίες προκειμένου οι μαθητές να εντοπίσουν διαφορές ή ομοιότητες. Καλό θα ήταν οι εικόνες να χρονολογούνται από τα χρόνια μετά την Άλωση έως το 1830 ώστε οι μαθητές να αντιληφθούν την εξέλιξη της αγιογραφίας. Τέλος, οι μαθητές δύναται να επισκεφθούν ιστορικές Μονές ή ναούς της περιοχής τους και χωρισμένοι σε ομάδες να περιγράψουν τις τοιχογραφίες που εντοπίζουν. Αυτή η δραστηριότητα θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας ή Τοπικής Ιστορίας ή σ’ ένα Πολιτιστικό Πρόγραμμα όπου υπάρχει η δυνατότητα να διατεθούν περισσότερες ώρες για την αναζήτηση πληροφοριών και πραγματοποίησης επισκέψεων σε ναούς.