Άποψη του Λυκαβηττου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια φωτογραφία τραβηγμένη το 1887 από τον Alfred-Nicolas Normand, αρχιτέκτονα και φωτογράφο, που έζησε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα 1850-1888. Παρουσιάζει την περιοχή μεταξύ του Αρχαιολογικού Μουσείου, που είναι και το σημείο το οποίο τραβήχτηκε η φωτογραφία και του λόφου του Λυκαβηττού, ο οποίος φαίνεται στο βάθος λόγω του γεγονότος ότι είναι ο ψηλότερος λόφος της Αθήνας με 277 μέτρα ύψος. Στην περιοχή μεταξύ του λόφου του Λυκαβηττού και του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, διακρίνονται μερικά αρχοντικά σπίτια της περιοχής «Πιθαράδικα» που σήμερα είναι τα πυκνοκατοικημένα «Εξάρχεια». Επίσης διακρίνεται και ο λόφος του Στρέφη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η αξιοποίηση του Μαθησιακού αντικειμένου μπορεί να γίνει στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που αναφέρεται στην ανάπτυξη των αστικών περιοχών και την επίδραση του ανθρώπου στο περιβάλλον, ώστε ερευνώντας και συγκρίνοντας την περιοχή όπως παρουσιάζεται τότε και όπως είναι σήμερα, να αναδυθούν τα προβλήματα της αστικοποίησης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Development DevelopmentDevelopment
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Cities CitiesCities
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΓΚΕΛΑΚΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE