Peasant woman from Rome.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Εικόνα όπου απεικονίζεται η ενδυμασία αγρότισσας από τη Ρώμη. Δημιουργία του VECELLIO, Cesare. Ο Ιταλός ζωγράφος και χαράκτης Cesare Vecellio (c.1530-1601) γεννήθηκε στο Βένετο και πέθανε στην πόλη Βενετία. Πολλά από τα έργα του Cesare αποδίδονται, εν γνώσει του, στον μεγάλο αναγεννησιακό Ιταλό ζωγράφο. Στο συγκεκρμένο αυτό έργο –που πρωτοκυκλοφόρησε στα 1590 και επενεκδόθηκε στα 1598, εμπλουτισμένο και το οποίο τον έκανε γνωστό– οι ξυλογραφίες πιθανότατα ανήκουν στον Christopher Krieger από τη Νυρεμβέργη. Απεικονίζονται περίπου εξακόσιες ενδυμασίες, μερικές φορές ευφάνταστες, ή και φανταστικές, ανδρών και γυναικών κυρίως από την Ευρώπη αλλά και από την Ασία και την Αφρική. Οι ξυλογραφίες αυτές, που συνοδεύονται από επεξηγηματικά κείμενα, επανεκδόθηκαν στα μέσα του 17ου αιώνα, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση είναι και η τελευταία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία της Ιστορίας καθώς και της κοινωνίας της εποχής, των τάξεων και των επαγγελμάτων καθώς και της θέσης της γυναίκας στο συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:10:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/210
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
Intercultural Education Intercultural EducationIntercultural Education
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
psychomotor
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE