Κουμουνδουρος Αλεξανδρος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια ξυλογραφία του Αλέξανδρου Κουμουνδούρου (1815-1883) ο οποίος θεωρείται από τους σημαντικότερους Έλληνες πολιτικούς του 19ου αιώνα. Διετέλεσε δέκα φορές Πρωθυπουργός, δύο φορές πρόεδρος της Βουλής και 18 φορές Υπουργός προσφέροντας πλούσιο έργο όπως η ειρηνική προσάρτηση της Θεσσαλίας και της νοτίου Ηπείρου (Άρτας), οι νόμοι για τον περιορισμό της «ληστείας» και «περί ευθύνης Υπουργών» κ.α.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από την Ιστορία και συγκεκριμένα στην ενότητα «Νεότεροι χρόνοι». Με αφορμή την εικόνα που παρουσιάζει την ηγετική προσωπικότητα του Αλέξανδρου Κουμουνδούρου. μπορεί να διδαχθεί η ιστορική του διαδρομή σε συνδυασμό με τα γεγονότα που έλαβαν χώρα την ίδια εποχή και έχουν σχέση με την οργάνωση και επέκταση του νεοσύστατου Ελληνικού κράτος και τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο ίδιος. Επίσης, στο μάθημα των Εικαστικών, προτείνεται να παρουσιασθούν Έλληνες χαράκτες που ασχολήθηκαν με τη ξυλογραφία και να γίνει αναφορά στη συγκεκριμένη τεχνική.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΓΚΕΛΑΚΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE