Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Γυμνάσιο ως προοργανωτής για ένα σχέδιο εργασίας σχετικό με το κίνημα των δημοτικιστών. Με αφορμή το έργο του Πάλλη Αλέξανδρου θα αναζητηθούν οι προσπάθειες καθιέρωσης της δημοτικής γλώσσας στη λογοτεχνία και πως αυτό εκφράζεται μέσα από σχετικά λογοτεχνικά έργα. Σε ένα δεύτερο επίπεδο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των λογοτεχνικών ειδών (ποίηση, πεζογράφημα- αφήγημα) είδη στα οποία επιδόθηκε ο Πάλλης, Στο Δημοτικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για γνωριμία με τον λογοτέχνη και το έργο του, παρουσιάζοντας στους μαθητές τα παιδικά του ποιήματα, γραμμένα στη δημοτική.