Η υπογραφή, ως στοιχείο ταυτότητας και πιστοποίησης του προσώπου, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως εξής: 1) Να ζητηθεί από τους μαθητές να υπογράψουν. 2) Να μιλήσουν ή να γράψουν για τη σημασία της υπογραφής (τι δηλώνει, πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ποιος ο σκοπός της χρήσης της). 3) Να δουν υπογραφές προσωπικοτήτων (πολιτικών προσώπων, ανθρώπων των γραμμάτων και τεχνών). 4) Να βγάλουν συμπεράσματα για τον χαρακτήρα του προσώπου μέσα από την υπογραφή του (δημιουργική γραφή ή αυθόρμητος λόγος). 5) Να δημιουργήσουν ένα λεύκωμα (φωτογραφία προσώπου και υπογραφή). 6) Να μιλήσουν ή να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τη γραφολογία (τι είναι, πού αξιοποιείται) και το έργο των γραφολόγων.