Η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί υποστηρικτικά από τον διδάσκοντα σε μια παρουσίαση για τον εκπαιδευτικό δημοτικισμό. Εναλλακτικά η διδασκαλία μπορεί να σχεδιαστεί ως εξής: δίνεται η φωτογραφία στους μαθητές με το ερώτημα ποιοι απεικονίζονται, τι σχέση έχουν μεταξύ τους και αν η δράση τους έχει επιρροή ακόμη και σήμερα στη σχολική τους ζωή. Μπορούν να βρουν πληροφορίες στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας εργαλεία αναζήτησης εικόνων, για να καταφέρουν να φτάσουν στην ταυτοποίηση των προσώπων και να περιηγηθούν σε έγκυρες ιστοσελίδες για περισσότερες πληροφορίες. Έπειτα χωρισμένοι σε ομάδες έχουν τη δυνατότητα να εστιάσουν σε σημαντικά θέματα που συσχετίζονται με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο (π.χ. το Παρθεναγωγείο Βόλου, τα Μαρασλειακά ) και τα οποία θα επιλέξουν να παρουσιάσουν στην τάξη.