Το κείμενο, αν και μεγάλο σε έκταση (16 σελίδες), μπορεί να διαβαστεί εύκολα και ευχάριστα από τους μαθητές και, δεδομένου ότι αντιμετωπίζει το γλωσσικό ζήτημα των αρχών του 20ου αιώνα σε πολύ στενή εξάρτηση με τα κοινωνικά ζητήματα -γεγονός πρωτοποριακό για την εποχή του- προσφέρεται για διδακτική αξιοποίηση στο πλαίσιο της Νεότερης Ιστορίας, της Κοινωνιολογίας, αλλά και της Νεοελληνικής Γλώσσας. Πιο συγκεκριμένα προτείνεται στον εκπαιδευτικό να το αξιοποιήσει σε διαθεματική δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν τις διάφορες ιδεολογικές εκδοχές του δημοτικισμού.