Δηλωση Εκπαιδευτικου Ομιλου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για κείμενο του Εκπαιδευτικού Ομίλου δημοσιευμένο το 1911 στον Νουμά, λογοτεχνικό περιοδικό το οποίο κυκλοφόρησε από το 1903 μέχρι το 1931, με σημαντικότατο ρόλο στον αγώνα για την επικράτηση της δημοτικής γλώσσας και της εκπαιδευτικής µεταρρύθµισης. Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί δήλωση-απάντηση των εκπροσώπων του Εκπαιδευτικού Ομίλου σε προηγούμενα δύο άρθρα που δημοσίευσαν στο ίδιο περιοδικό ο Ψυχάρης και ο Εφταλιώτης, με τα οποία επέκριναν τον Όμιλο για τη μετριοπαθή μεταρρυθμιστική στάση που ισχυρίζονται ότι κρατούσε στο γλωσσικό ζήτημα. Με το κείμενό τους οι εκπρόσωποι του Ομίλου καλούν τους επικριτές του να δώσουν τέλος στην αντιπαράθεση.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το κείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί ως πρωτογενής πηγή στο πλαίσιο της Νεότερης Ιστορίας σε δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές διερευνούν πτυχές του Γλωσσικού Ζητήματος και της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης στις αρχές του 20ου αιώνα. Επίσης το κείμενο, λόγω της ειδικής του θεματολογίας, προσφέρεται και για ειδική δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές διερευνούν τη σχέση Γλώσσας και Λογοτεχνίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Political and ideological Issues Political and ideological IssuesPolitical and ideological Issues
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Culture - Art - Language Culture - Art - LanguageCulture - Art - Language
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Εκπαιδευτικός Όμιλος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE