Karatheodoris Konstantinos
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για φωτοτσιγκογραφία του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή (Βερολίνο, 13 Σεπτεμβρίου 1873 – Μόναχο, 2 Φεβρουαρίου 1950), ο οποίος ήταν μαθηματικός ελληνικής καταγωγής, που διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο. Το επιστημονικό έργο του επεκτείνεται σε πολλούς τομείς των Μαθηματικών, της Φυσικής και της Αρχαιολογίας. Οι μαθηματικές του αποδείξεις σε διάφορα προβλήματα χαρακτηρίζονται από «κομψότητα και απλότητα», αλλά και αυστηρότητα που δίνουν απόλυτη ασφάλεια στα συμπεράσματα που προκύπτουν. Η συχνή ανταλλαγή επιστολών του με τον Άλμπερτ Αϊνστάιν μαρτυρά τη συνεργασία και την αμοιβαία εκτίμηση που έτρεφαν ο ένας στον άλλον, ενώ η μελέτη των κειμένων δείχνει ότι το έργο του Καραθεοδωρή βοήθησε ιδιαίτερα τον Αϊνστάιν στη θεμελίωση της Θεωρίας της Σχετικότητας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μέσα από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Μαθηματικού Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, οι μαθητές μπορούν να καλλιεργήσουν θετική στάση απέναντι στα Μαθηματικά, να κατανοήσουν τη χρήση μαθηματικών εργαλείων (π.χ. μαθηματικών μοντέλων και μεθόδων) για τη λύση προβλημάτων και να αποκτήσουν συνολική θεώρηση της δομής των Μαθηματικών και των διασυνδέσεων μεταξύ διαφόρων περιοχών των Μαθηματικών και μεταξύ των Μαθηματικών και άλλων γνωστικών αντικειμένων. Οι μαθητές μπορούν να θεωρήσουν τον μεγάλο Έλληνα Μαθηματικό, ως θετικό πρότυπο προς μίμηση και να κατανοήσουν μέσα από το παράδειγμά του ότι οι Έλληνες Μαθηματικοί πάντα συνέβαλαν σημαντικά στην εξέλιξη των Μαθηματικών και όχι μόνο στην Αρχαιότητα, αλλά και στη σύγχρονη ιστορία.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra
Mathematics MathematicsMathematics > Arithmetic ArithmeticArithmetic
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE