Η τοιχογραφία του Μυστικού Δείπνου βρίσκεται στους Αγίους Αποστόλους στην Καστοριά και είναι έργο του ζωγράφου Ονούφριου. Ο Ονούφριος υπήρξε μια ισχυρή προσωπικότητα στα Βαλκάνια του 16ου αιώνα δίπλα στον Θεοφάνη και τον Κατελάνο. Χωρίς να ανήκει σε κανένα από τα κυρίαρχα ζωγραφικά ρεύματα αναπτύσσει προσωπικό ύφος, ενότητα σύλληψης και εκτέλεσης. Έχει μιμητές και επιγόνους και μπορεί να θεωρηθεί δημιουργός Σχολής στην Κεντρική Αλβανία και Δυτική Μακεδονία. Οι τοιχογραφίες που υπογράφει στους Αγίους Αποστόλους της Καστοριάς (1547) και σε άλλους ναούς, μέσα στα όρια της δικαιοδοσίας της Αρχιεπισκοπής Αχρίδας, χαρακτηρίζονται από την ευλυγισία, τη χάρη και την ευγένεια καλλιγραφικά σχεδιασμένων μορφών που κινούνται σε ρυθμικά οργανωμένες και πλατιά εκτελεσμένες συνθέσεις. Η συγκεκριμένη τοιχογραφία αποτελεί ένα χαρακτηριστικό δείγμα για την σπουδή των εκκλησιαστικών τοιχογραφιών της μεταβυζαντινής περιόδου. Παρά τη δυσκολία ανάγνωσης της εικόνας, εξαιτίας της φθοράς που έχει υποστεί, προβάλλεται η ιδιαίτερη τεχνοτροπία του ζωγράφου Ονούφριου που αν και στέκεται μέσα στο πλαίσιο της βυζαντινής παράδοσης του 14ου και του 15ου αιώνα, προδίδει γνώση και εξοικείωση με μορφές και τρόπους, κυρίως, της υστερογοτθικής περιόδου και της πρωτοαναγεννησιακής ζωγραφικής. Αυτό αποκαλύπτεται χαρακτηριστικά από τη διάταξη των μαθητών του Ιησού η οποία δεν έχει την μετωπική αυστηρότητα του Μυστικού Δείπνου του 15ου αιώνα αλλά είναι κυκλική υποδηλώνοντας μια ευγενική ισορροπία στη σύνθεση.