Η εικόνα ως εποπτικό μέσο μπορεί να αποτελέσει πηγή πληροφοριών για τη μελέτη των παραδοσιακών ενδυμασιών των γυναικών της Μακεδονίας σε μια Ερευνητική Εργασία ή στο πλαίσιο ενός πολιτιστικού προγράμματος. Οι μαθητές μελετούν την εικόνα, αναζητούν και άλλες στο διαδίκτυο ή μελετούν σχετικά βιβλία που περιέχουν παραδοσιακές ενδυμασίες και συζητούν για τις ενδυματολογικές επιλογές των γυναικών. Μπορούν να συγκρίνουν στολές από διάφορες περιοχές της Μακεδονίας ή και από άλλα μέρη της Ελλάδας ώστε να διαπιστώσουν τις διαφορετικές επιλογές ανάλογα με την περιοχή.
Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Α΄ Λυκείου ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει την εικόνα ως αφόρμηση για να διδάξει την ενότητα που έχει ως θέμα την ενδυμασία και τη μόδα. Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και συγκρίνουν την ενδυμασία εκείνης της εποχής με τη σημερινή. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί και στην ενότητα της περιγραφής. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να θέσει ως δραστηριότητα στους μαθητές να περιγράψουν τη συγκεκριμένη ενδυμασία με στόχο να ασκηθούν στη μεθόδευση της περιγραφής επιλέγοντας και οργανώνοντας τις κατάλληλες πληροφορίες ώστε να παρέχουν επαρκείς πληροφορίες για το περιγραφόμενο αντικείμενο, την παραδοσιακή ενδυμασία.