Tuna fishing
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι μια αναπαράσταση του 1783 μ.Χ., η οποία δείχνει την τεχνική με την οποία αλίευαν τον τόνο, παγιδεύοντας τον με ανοικτά δίκτυα. Στο πέρασμα των χρόνων οι τεχνικές έχουν αλλάξει. Σήμερα τεράστια σκάφη με την τεχνική γρι γρι, μπορούν να αλιεύουν εύκολα μεγάλες ποσότητες ψαριών, καταστρέφοντας τον βυθό της θάλασσας, με αποτέλεσμα πολλά είδη, όπως ο κόκκινος τόνος να απειλούνται με εξαφάνιση.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με αφορμή το μαθησιακό αντικείμενο, μπορεί να γίνει αναφορά στα παραδοσιακά επαγγέλματα, τις τεχνικές που χρησιμοποιούσαν και στη διαδρομή τους στο χρόνο. Οι μαθητές της Ε και Στ τάξης του δημοτικού και όλων των τάξεων του γυμνασίου στο πλαίσιο της μελέτης του περιβάλλοντος, μπορούν να εστιάσουν στο επάγγελμα του αλιέα να αναζητήσουν τεχνικές που χρησιμοποιούσαν παλαιότερα, να τις συγκρίνουν με τις σημερινές και να αναζητήσουν πληροφορίες για τις επιπτώσεις της σύγχρονης αλιείας στο περιβάλλον.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΓΚΕΛΑΚΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE