Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό σε διερευνητικές δραστηριότητες με στόχο να εντοπίσουν οι μαθητές τα χαρακτηριστικά της αρχαίας αρχιτεκτονικής. Σε πρώτη φάση οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες, μελετούν τη συγκεκριμένη εικόνα, εντοπίζουν τα χαρακτηριστικά των ναών και συγκρίνουν τα δύο μνημεία. Κατόπιν, αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες για την αρχιτεκτονική της αρχαϊκής και κλασικής περιόδου και δημιουργούν πολυτροπικά κείμενα με τους ρυθμούς, τα μέρη του ναών και τη διακόσμήσή τους, τα οποία παρουσιάζονται στην ολομέλεια. Προτείνεται να σχεδιάσουν και οι ίδιοι κατόψεις ναών, αντιπροσωπευτικών του κάθε ρυθμού. Τέλος, μπορούν να δημιουργήσουν πολυμεσικές παρουσιάσεις ενταγμένες σε ποικίλες επικοινωνιακές περιστάσεις (παρουσίαση των ρυθμών της αρχαίας αρχιτεκτονικής σε μαθητές, παρουσίαση της αρχιτεκτονικής αρχαίου ναού σε ενήλικες, παρουσίαση κατόψεων αρχαίων ναών ) αλλά και κείμενα με τις απόψεις τους για τη θέση και χρήση των αρχαιολογικών χώρων στο σύγχρονο πολιτισμό.