Η εικόνα μπορεί να αποτελέσει αφορμή για διαπολιτισμικές προσεγγίσεις σε διάφορα μαθήματα. Οι μαθητές θα σχολιάσουν την θέση της γυναίκας σε διαφορετικές κοινωνίες και πολιτισμούς και τις αντιλήψεις του μουσουλμανικού πολιτισμού αναφορικά με θέματα αμφίεσης. Στο μάθημα των Εικαστικών, θα εστιάσουν στην αναπαράσταση και τα ιδιαίτερα μορφικά στοιχεία της σύνθεσης. Θα παρατηρήσουν την σημασία της γραμμής στην οργάνωση της σύνθεσης, την τονικότητα και την απόδοση του όγκου και θα σχολιάσουν αισθητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά της αναπαράστασης . Στο επίπεδο της εφαρμογής μπορούν να σχεδιάσουν ανθρώπινους τύπους και ενδυμασίες του άμεσου περιβάλλοντός τους και να συγκρίνουν με αναπαραστάσεις άλλων εποχών σχολιάζοντας τις μεταβολές στην ενδυμασία και την επίδραση της μόδας στις προαναφερόμενες αλλαγές.