Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, όπου μπορεί να γίνει αναφορά στην ιστορία των Ζουάβων οι οποίοι ουδέποτε υποτάχτηκαν στους Τούρκους, να γίνουν διαπολιτισμικές συσχετίσεις και να αναζητηθούν ομοιότητες στα ήθη, τις αξίες και τις συμπεριφορές διαφορετικών πολιτισμικών και εθνοτικών ομάδων (Μανιάτες-Ζουάβοι) και να αναζητηθούν οι αιτίες της ιδιαίτερης αυτής στάσης. Στο μάθημα των Θρησκευτικών, θα γίνουν αναφορές σε πρακτικές μοναχισμού στα χριστιανικά και μη χριστιανικά θρησκεύματα καθώς και στις συνθήκες και πρακτικές (ιεραποστολές, προσηλυτισμός κλπ.) εξάπλωσης του Ρωμαιοκαθολικισμού στην επικράτεια του αραβικού κόσμου ή και σε άλλες περιοχές της γης. Στο μάθημα των Εικαστικών, θα συζητηθεί ο τύπος της αναπαράστασης και θα γίνει αναφορά στην ιδιαίτερη ατμόσφαιρα της σύνθεσης. Οι μαθητές θα συζητήσουν τους τρόπους και τα μέσα που χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης για να επιτύχει την απόκοσμη αίσθηση γαλήνης στο έργο του, θα αναζητήσουν και θα μελετήσουν έργα με παρόμοιο περιεχόμενο και ατμόσφαιρα και θα διερευνήσουν τις ομοιότητες και διαφορές στον τρόπο οργάνωσης της σύνθεσης και της αξιοποίησης των μορφικών στοιχείων με συγκεκριμένο σκοπό. Επιπλέον, εφαρμόζοντας στην πράξη τις νέες γνώσεις θα επιχειρήσουν να δημιουργήσουν εικόνες με παρόμοια ατμόσφαιρα.