Το εκπαιδευτικο μας ζητημα απο την εθνικη του οψη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το άρθρο αναφέρεται στην ανάγκη ίδρυσης γεωργικών και επαγγελματικών σχολείων και στη στροφή του εκπαιδευτικού συστήματος στις τέχνες και στις πρακτικές επιστήμες. Επισημαίνει, επίσης, τα προβλήματα που δημιουργεί ο λογιοτατισμός στην εθνική παιδεία. Γίνεται, ακόμη, αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα του Ι. Καποδίστρια σε αντιδιαστολή με αυτό του Όθωνα. [Άρθρο του Ι. Γ. Σταμνόπουλου, δημοσιευμένο στην εφημερίδα «Ο Νουμάς» (τόμος 1, No 47 (15 Ιουνίου 1903), σελ. 1-2].

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον διδάσκοντα στο πλαίσιο της συζήτησης για το εκπαιδευτικό σύστημα. Ενδεικτικοί άξονες: α) Η εκπαίδευση την εποχή του Καποδίστρια και του Όθωνα (στόχοι, μέθοδος διδασκαλίας, προγράμματα σπουδών, σχολές). β) Ορόσημα της εξέλιξης του θεσμού της εκπαίδευσης κατά τη νεότερη ιστορία στην Ελλάδα. γ) Η εκπαιδευτική πολιτική σήμερα: παράγοντες και συνθήκες που την επηρεάζουν. δ) Ποια πρέπει να είναι η στοχοθεσία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να ανταποκριθεί στους τέσσερις πυλώνες της UNESCO: 1. Μαθαίνω πώς να αποκτώ τη γνώση, 2. Μαθαίνω πώς να ενεργώ, 3. Μαθαίνω να συμβιώνω, 4. Μαθαίνω να υπάρχω.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Ι.Γ. Σταμνόπουλος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΕΤΑΞΟΥΛΑ ΜΑΝΙΚΑΡΟΥ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE